İstanbul Escort

Site 1. rengi

Site 2. rengi

Topbar rengi

Menü ikon

Menü hover

Menü arama

Footer rengi

Tasarım

Ümraniye Atakent Sarışın Escort

Merhabalar, Ümraniye atakent escort bayan arama servisi sayesinde istediğiniz seçeneklerde Ümraniye escort bayanlara ulaşabilirsiniz.Sizlere burada yaşamış olduğum bir Ümraniye Escort Hikayesini paylaşmak İstiyorum.

Ben seks hikayeleri okuyarak 31 Çekerek boşalırım işte Böyle boşalmaya ihtiyacım olduğu bir anda Ümraniye Escort Bayan bulabilmek için Bir Araştırma yapmaya karar Verdim. Ancak bu kararımı uygulamak için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

İşte bu yüzdende ilk iş herkesin yaptığı gibi googleye Önce İstanbul Escort Yazarak bir Çok Escort Bayan İlanlarına Ulaştım.

Ancak hiç bir İstanbul Escortu benim beğendiğim fiziki ölçülere sahip olmamakla Beraber bir çoğuda Semt Olarak bana çok uzaktı.

Aslında Benim istediğim ölçülerdeki kadın hayalimdeki kadın bir üst katımda vardı ama evliydi ve sadece apartmanda görüştüğümüzde Selamlaşıyor hiç bir samimiyetimiz yoktu. Neyse İşin ilginçliğini birazdan sizlere yazdığımda kesinlikle şaşıracaksınız.

İstanbul Escort Araması İle Yapmış olduğum aramadan sonra Bir de Ümraniye Escort Bayan Araması Yapayım dedim Baktım ki bu sefer daha farklı siteler Ve Daha Farklı Anadolu Yakası Ümraniye Escort Bayanı ile Karşılaştım.

Buradan da şunu çıkardım Demek ki Her Semte Escort Bayan Araması Farklı oluyormuş birazda orada dolaştıktan sonra Kendi semtim olan Ümraniye Atakent Escort İlanlarında dolaşırken birden şaşırdım.

Üst kat komşum olanın vücudu İle Aynı Ölçülerde bir Atakent Escort Bayan İlanı oldukça şaşırdım bir de teredütte Kaldım. Omu değil mi diye çünkü tüm vücüt hatları aynı saç rengi aynı sadece Yüzü Kapalı idi.

Hemen Telefon edip bilgilerini almak istedim Çünkü artık elim ile oynamaktan sıkılmış tım.Ve Numarayı çevirdim Atakent Escort Buyrun Sesiyle Şok oldum.

Azda olsa sesimi ben değişerek bilgilerini zi Alabilirmiyim dediğimde sadece Otel görüşmesi Yapan Ümraniye Atakent Escort olduğunu ve şartlarını söyleyerek İstersem Otelde oda ayırtıp Kendisine dönmemi söyledi.

Sizce de bu kaçırılacak bir fısatmıdır hem beğendiğin arzuladığın bir kadına ulaşmanın yanı sıra Üst komşunun bir İstanbul Ümraniye Escort Bayanı Olduğunu öğrenmek.

Hemen evden çıktım dediği gibi Yıldızlı Bir Otele giderek Odamı Ayırtım ve ve tekrar Ümraniye Atakent Escort Aradım. Bilgilerimi verdim onayı aldı ve yarım saate oradayım dedi.

Çok heyecanlıydım çünkü kapıda görüp beni içeri girmeme olasılığı da Vardı. Bir şekilde içeri girmesini sağlamalıydım.

Misafiriniz var diye bilgi vereceklerinden Oda kapısını Açık bırakmaya kendimde tuvalette saklanma ya karar verdim.Böylece Ümraniye Escortunu içeri almış olacaktım.

Ben bunları düşünürken odanın telefonu çaldı aynen düşündüğüm gibi misafiriniz var dendi kapı açık gelsin diye not bıraktım.Almış olmalı ki 5 dakika sonra oda kapısı Açıldı içeriye girdi kimse yok mu dediğinde geliyorum lavobodayım siz oturun diye seslendim.

O şuh sesiyle bile bana Tamam Canım demesi bile beni çıldırttı iki dakika sonra bende çıktım arkası dönüktü kapı açıldığını duyunca olsa gerek bana doğru döndü ve aaaa sen misin tüh yakalandık desen diye bir tebessüm etti ama birazda morali de bozulmadı değil.

Beni nasıl budun diye sordun bende zaten sizi vücüdunu zu çok Beğeniyordum Sizinle karşılaştığımızda En ince ayrıntısına  Kadar süzüyordum.

Önce İstanbul Escort daha sonra Ümraniye Escort ve En son olarak ta Ümraniye Atakent Escort Araması yaptım vücudundan tanıdım Deyince,

Demek beni çok beğeniyor ama bir şey diyemiyor dun çok mu arzuluyor dun beni dedi Kesinlikle hemde çok dedim.

Bu aramızda kalacak ama bunda sonra kimseye söylemeyeceksin diye beni uyardı çünkü kendisi Öyle Sık sık görüşmeler Yapan Ümraniye Escort Bayanı Olmadığını ve Kocasının haberi olmadığını ama rahat olduğu için istediği yere gidip gelebileceğini söyledi ve benden sözümü aldıktan sonra Bir Çırpıda soyunmaya Başladı o muhteşem vücüdunu tarif etmem imkansız anlatmaya kelime yetmez.

Ve Soyunduktan sonra bana artık seninim bakalım sende neler var dedi ve beni soymaya başladı ben diri göğüslerini emerken o beni soyuyo bir eliyle de kamışım la oynuyordu o hem muhteşem bir kadın hemde bana göre en iyi Ümraniye Escort Bayanı idi otel odasında 1.5 kadar kadar seviştikten sonra tekrar görüşmek dileği ile Ayrıldık.

Halen ara sıra ban kaçamak yaparak Bana zevkli saatleri yaşatan İstanbul Ümraniye Escort Bayanına Çok Teşekkür Ederim.

 

BİR YORUM YAZIN
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

Copyright © 2020 Tüm Hakları Saklıdır.